Wednesday, October 22, 2014

Tak Kemana-Mana (Iri Nenien): Esperanto-Indonesia, Puisi Monika N. Arundhati

Bildo: https://www.caminodesantiago.me

Iri Nenien

De: Monika N. Arundhati*

Post tiu prezento, vi malaperis. 
Aŭ eble estis mi, kiu forlasis vin. 
Dum longa tempo vi ne min memoris.
Aŭ eble estis mi, kiu forgesis vin.
Timante sur la vojo nun sendirekta, 

subite mi sopiras al vi. 
Mi serĉas vian adreson, kiun vi donis al mi 
kiam ni renkontiĝis por la unua fojo. 
Mi plurfoje vokas vin, "Karulo! Karulo!"

"Kien vi iris dum
ĉi tuta tempo? Mi ankoraŭ estas ĉi tie atendante. 
Vi tre mankas al mi," subite vi flustras dum vi ĉirkaŭprenegas 
kaj kisas min de malantaŭe.
Mi estas surprizita kaj embarasita.
"Dank' al Dio, vi ankoraŭ gardas mian nomkarton," 

mi diras tion en viaj brakoj post kiam 
vi intime kisas mian frunton.

Enesperantigis Yohanes Manhitu
Jogjakarto, Indonezio, 22/10/2014
 ---------------------------------------

Tak Kemana-Mana

Karya: Monika N. Arundhati

Setelah perkenalan itu, kau menghilang.
Atau mungkin aku yang meninggalkanmu. 
Sekian waktu engkau tak mengingatku.
Atau barangkali aku yang lupa padamu.
Sebab aku takut di jalanan tiada arah kini, 
tiba-tiba aku kangen padamu.
Kucari alamatmu yang kauberi ketika pertama bertemu. 
Aku memanggilmu berulang;
Kekasih! Kekasih!

“Kemana saja kau selama ini? Aku masih di sini. Menunggu. 
Aku  sangat  merindukanmu.” Bisikmu tiba-tiba seraya mendekap dan menciumku dari belakang. Aku terkejut, tersipu malu.
“Terima kasih Tuhan, Kau masih menyimpan kartu namaku,” 
kataku dalam pelukmu sehabis kaukecup keningku mesra.

Saat Teduh, 09 September 2010 
-----------------------------
*) Monika N. Arundhati estas indonezia poetino, kiu naskiĝis la 27-an de aŭgusto de 1990 en Lembata, najbara insuleto de Flores, Indonezio. Ŝi finis siajn studadojn ĉe la Departamento de Indonezia Literaturo de la Universitato Sanata Dharma Yogyakarta. La originala versio de ĉi tiu poemo aperis en Isis dan Musim-Musim (Isis kaj Sezonoj, 2014), la unua poemaro de la poetinoj el la orienta parto de Indonezio, kaj Catatan Sunyi (Silenta Noto, 2014), ŝia unua poemaro, kiu aperos baldaŭ. 

No comments:

Post a Comment